۵ پاسخ

نده یبوست میشه من دادم دکتر هم گفت زود شروع کردی سیب و موز رو

اول که به عنوان وعده غذایی بده
یعنی میان وعده نباشه با مغز بادوم یا پسته بده که خاصیتش بیشتر باشه نصفش کافی من خودم نصفش با یه قاشق ارده صبحانه میدم بعضی روزا

اره خیلی زیاده من یه تیکه خیلی کوچولو میریزم یه بند انگشت
بعدم هرروز نمیدم

اره خ سنگیه

خیلی زیاده
موز سنگینه و ممکنه یبوست بیاره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل❤ مامان ابوالفضل❤ ۱۶ ماهگی
مامان آرتین💙 مامان آرتین💙 ۱ سالگی
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱ سالگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی