آره بابا من ۱ دونه رو ۳ روز میدم . زیادی هم بچه یبوست می گیره
اگر اگررررر نصفشو بریزم تو فرنی یا اتمیل بقیشو خودم میخورم😜😜
واقعا یه موز رو سه روز نگه داریم تو یخچال؟
من یدونه موز متوسط میدم بخوره😁😅
آره من هر روز اندازه ۲ بند انگشت برا صبحانه اش میریزم تو فرنیش بقیشم میزارم تو ظرف در دار تو یخچال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.