۴ پاسخ

آره بابا من ۱ دونه رو ۳ روز میدم . زیادی هم بچه یبوست می گیره

اگر اگررررر نصفشو بریزم تو فرنی یا اتمیل بقیشو خودم میخورم😜😜
واقعا یه موز رو سه روز نگه داریم تو یخچال؟

من یدونه موز متوسط میدم بخوره😁😅

آره من هر روز اندازه ۲ بند انگشت برا صبحانه اش میریزم تو فرنیش بقیشم میزارم تو ظرف در دار تو یخچال

سوال های مرتبط