۶ پاسخ

بعد از واکس دوماهگی
بعد ۱۴روز😵🥲😐

۴۲ روزگیش ختنه کردم . الان ۱۳ روزه هنوز نیفتاده

خداروشکر نه گریه کرد نه اذیت شد

۶ روزه افتاد

من ۴۰ روزگی ختنه کردم ۱۱ روز طول کشید تا افتاد

من۱۹روزگی انجام دادم سر ۴روز راحت افتاد
اصلا بچه اذیت نشد
بیحسی ک زد بچه یکم گریه کرد بعد از ختنه بهش شیر دادم دیگه گریه نکرد تا حلقه افتاد راحت شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی