۴ پاسخ

متاسفانه دوره ایی اینجوری میشن ادم دیونه میشه از دستشون

منم مشکل شیر دارم هرکاری میکنم نمیگیره

امان از ۴ ماهگی😭بخدا دیگه دارم معلول میشم انقد راه میبرم و بغلش میکنم،بعد کاش میخابید😩خب نامسلمون منکه تورو یه ساعت راه میبرم میخابونم حداقل یک سوم این یه ساعتو بخواب😩 تا تو بغلمه خوابه،میذارم زمین درجا چشماشو باز میکنه،دوس دارم بزنم تو سر خودم دیگه😭

پسر منم بعد واکسن چهارماهگی خیلی عوض شده ، مدام میگه بغلم کن یه لحظه زمین بزارم گریه میکنه ، شبا هم یهو گریه میکنه تا بیارمش کنار خودم خوابش میبره

سوال های مرتبط