متاسفانه دوره ایی اینجوری میشن ادم دیونه میشه از دستشون
منم مشکل شیر دارم هرکاری میکنم نمیگیره
امان از ۴ ماهگی😭بخدا دیگه دارم معلول میشم انقد راه میبرم و بغلش میکنم،بعد کاش میخابید😩خب نامسلمون منکه تورو یه ساعت راه میبرم میخابونم حداقل یک سوم این یه ساعتو بخواب😩 تا تو بغلمه خوابه،میذارم زمین درجا چشماشو باز میکنه،دوس دارم بزنم تو سر خودم دیگه😭
پسر منم بعد واکسن چهارماهگی خیلی عوض شده ، مدام میگه بغلم کن یه لحظه زمین بزارم گریه میکنه ، شبا هم یهو گریه میکنه تا بیارمش کنار خودم خوابش میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.