۵ پاسخ

من از6ماهگی دادم ب بچم و خوب بود و میدم در هرهفته 3یا4باز

من از6ماهگی میدم بهش ازدکترم پرسیدم گف هیچ مشکلی نداره الان بهترین میوه براش سیب وموز گلابیه

من موز دادم بچم یبس شد و پشتش سوخت و پاره شده و یه وضعی ندی بهتره

موز نباید داد با چیزای شیرین
ار اون ورم بچه رو یوبس. میکنه دسشویی سفت. میشه

پورش کن اما اونجوری که من شنیدم تا سه سالگی نباید به بچه موزداد

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی