۷ پاسخ

کلا روشنه ولی نگاه نمیکنه شاید همش ده دقیقه

من چون دارم دو زبانه اش میکنم روزی ۲ ساعت میبینه

اصلا نمیبینه دوست هم ندارم چون از اول اجازه ندادم ببینه ☹️

اسم همه کارتونای شبکه پویا روبلده

اصلا نمیبینه دوست نداره
چون از اول اجازه ندادم ببینه

روشنه ولی شاید کلا ۲ ساعت در روز ببینه ،بیشتر بازیگوشی میکنه میره اتاقش وسایلشو میاره هی بازی میکنه

حدودا یه ساعت
اونم نه پیوسته مثلا امروز یه نیم ساعت صبح دید یه نیم ساعتم الان

سوال های مرتبط

مامان آرسام. مامان آرسام. ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی