۴ پاسخ

آره ۴۰ روزش بگذره بهتر میشه

قطره دایمتیکون وپدی لاکت میدم من
دکتر گف هر چه کنی آخر نفخ و کولیک دارن تا سه ماهگی ولی از چله ک در شن کمتر میشه

سشوار روشن کن حوله بزار روشکمش سشوار بگیر روش

کپ بنداز رو دستت

سوال های مرتبط