همه رو سرخ کن . بعدش بزار فریزر
اصلا فریز نکن خیلی بد مزه میشه سرخ کن شام و ناهار بخورین اوه دو وعده نمیتونی بخوری لقمه کن بده به ماموران شهرداری که جارو میکنن درتون رو یا به کارتون خواب ها
خالی بده پسرت بخوره اریا همیشه یه ماهیتابه خالی میخوره .صبحانه هم با پنیر و چایی شیرین سردش خیلی خوشمزه هست
موادش بذار تو نایلون بذار فریزر
موادش میتونی فریز کنی
درست کن روش سس بزن خالی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.