سلام دوستان من معدم خیلی درد میکنه میتونم فاموتیدین ۴۰ بخوروم

۴ پاسخ

فاموتیدین ۲۰ بخور اول امتحان کن .بعد اگه خوب نشدی ۴۰ بخور

اره میتونی منم میخورم

اره ولی ناشتا لانزو ۳۰ بخور بهتر میشی

اره
منم دکترم داده از اول بارداری تا الان میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری