دوستان معدم خیلی درد میکنه یه حالت اسپاسمی، فاموتیدین میشه خورد درسته؟

۶ پاسخ

آره اشکال نداره بخور

من دکترم بهم فاموتیدین داده، خیلی وقته میخورم، شربت معده هم داده

منم میخورم برا معده ام

اره بخور مجازه

من دکتر برام نوشت و می خورم

ماست بخور اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری