۱۴ پاسخ

روی نمودار هست ولی جاداره که بیشتر باشه

دختر منم همونه

کی مراقبت دارن؟

عالیه گلم
مولتی چ بهش میدی وبراقدچ

پسر من تو دوسال و ۷ماهگی ۹۱ سانته کمه بنظرم

اره.

اره خوبه پسر منم همینه

بلههه

نرمال همه چی

دختر منم در همین حد توی نت میبینم خوبه ولی مامانای اینجا قد بچه هاشونو میگن ماشاالله خیلی بلندن نمی‌دونم 🤔

دختر من اخرین بار 11کیلو بود 😑

دخترمنم اینطوریه

عالیه ماشالله

ببخشید دو سالو نه ماهگی🤪😅

سوال های مرتبط

مامان نازم مامان نازم ۲ سالگی