۳ پاسخ

برای نمودار میگین سه سالگی بیارین .واسه من که اصلا اندازه نگرفت فقط گفت سه سالگی بیار الان نمپدارش خراب میشه بگیرم😕

فک کنم یخورده کم باشه عیبی نداره از بس شیطونن وقت نمیکنن وزن اضافه کنن بازم شکر خیلیا دیدم تو گهواره تو این سن بچشون ۹ ، ۱۰ کیلوعه

من ب آینم راضی ام همینم نیس خیلی خیلی کمه شکرکن

سوال های مرتبط