برای نمودار میگین سه سالگی بیارین .واسه من که اصلا اندازه نگرفت فقط گفت سه سالگی بیار الان نمپدارش خراب میشه بگیرم😕
فک کنم یخورده کم باشه عیبی نداره از بس شیطونن وقت نمیکنن وزن اضافه کنن بازم شکر خیلیا دیدم تو گهواره تو این سن بچشون ۹ ، ۱۰ کیلوعه
من ب آینم راضی ام همینم نیس خیلی خیلی کمه شکرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.