۱۲ پاسخ

اخ نگو ک منم باز میشینم گریه میکنم همینجور شبو‌روز غصه دارم سر این مسئله😔

ن عزیزم بدن مامان توی ماه سوم بقولی هوشمند میشه طبق نیاز بچه شیر تولید میکنه

مامان ایلماه جان ی سوال فوزی داشتم میشه دیدی درخواستمو قبول کنی .میخوام ببینم پدر بزرگوارتون رو کدوم دکتر عمل کردن؟منم همسرم درگیر شده

منم دقیقا

برا منم خیلی زیاد بود الان خودمو میکشم بچه م سیر نمیشه

منم اون اوایل میدوشیدم تا نزدیک ۲۰۰ سیسی هم میشد
اما الان ب زور ۲۰ سیسی میشه 🥲😂

اینم شیر من🥺😂الان خیلی کم و آبکی شده

تصویر

منم🫠
از سینه هام‌شیر میریخت
ولی نخورد خشک شد🤦🏻‍♀️

من بچم تا ۱۱ روز تو دستگاه بود آنقدر شیر داشتم ک میرخت همینجوری
اومدم خونه یکی دوست مادرشوهرم خونمون بود گفت ماشالله با اینکه لاغری چقدر شیر داری بخدا قسم یعد از ظهر گفت آخر شب دوتا سینه هم ۱۰ سی‌سی دیگه شیر نداشت بچم شیر خشک شد آنقدر گریه کردم

چه جوری شیر میدوشید
اولا که من به شدت دردم میگیره
دوما که هیچی نمیاد اصلا
من نمی‌دونم بچه چطوری میخوره
اصلا میخوره ؟😐

چرا خشک شد؟

.....

تصویر

سوال های مرتبط