۳ پاسخ

اگه دیدی چندبار دیگه تکرار شد و آروغ نمیزنه، روزانه پی پی نمیکنه، یعنی کم شیر میخوره

نه فقط نفخ میکنه و دفع میشه میره

خطریی ک نداره اما آروغشوبگیری بهتره سبک میشه

سوال های مرتبط