عزیزم منم همون۳۰ هفته اسید معدم هی میزد بالا همیشه حالم بد بود دکترم پنتاپرازول۲۰ حتما ۲۰ باشه گفت صبح ناشتا بخور اصلا دیگه معدم اذیت نکرد بعد خوردنش
فاموتیدین ۲۰
وای چقدر حس بدیه منم همینجورم ولی دارو نمیخورم
میگن شما برا سولفات و بتا چند روز بستری بودی
منم مشکل معده دارم
دکتر برا دوماه پنتوپرازول40 و فاموتیدین40 نوشت، تموم شدن دیگه نگرفتم، موقعی که میخوردمم گاهی داشتم معده درد، الانم دارم هنوز🤢
ادی ژل بخور منم همین طوریم
طبیعی خیارسبز میخوردم اثر نداشت
چایی خودش باعث اسید معده میشه از داروخونه شربت ادی ژل بگیر خوب میشی
پنتوپرازول بخور تو بارداری مجازه
برا من که ابه رو اتیش
بعد چایی طبیعیه نتونی بخوری خودش اسید معده را زیاد میکنه
برو دکتر یه سرم کمپلکس واست میزنن و یه قرص تهوع بهت میدن ک خیلی جوابه. اما یادت باشه قرص دمیترون نخوری شدید یبوست میاره
فاموتدین ۴۰ شرکت شفا من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.