سلام بخیه بعد چند روز زایمان میوفته؟
یعنی کی خوب میشن😑

تصویر
۳ پاسخ

مال من هنوز هست

طبیعی تا ده روز خود به خود میوفته سشوار بکش نرم میشی و راحت

والا بخیه های من ک پدرمو دراورد یه ماه طول کشید تا یکم خوب بشه ،چهل روزگی هم افتادن ، بعد تا ی سال ک میشستم همش حس میکردم الان پاره میشن

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری