والا دکترا میگن لبنیات فقط پاستوریزه
چون تو بارداری سیستم ایمنی خیلی حساس تره
و درجه حرارتی ک باهاش چیزای سنتی درست میشه به اندازه کارخانه بالانیست ک باکتری هارو همه نابود کنه
واسه همین میگن ریسک نکنید و فقط پاستوریزه مصرف کنید
قدیمیا میگن ک خیلی مفیده...
منم خیلی خوردم تا الان
نه عزیزم اگه از جای مطمئن بخرین و به اندازه مصرف بشه مفید هم هست.
منکه خوردم😕😕
من که هم خامه شو خوردم هم دوغ شو
فک نکنم قدیما اینهمه میخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.