زیاده روی کنی اره
من داخل چای گاهی میریزم میخورم
نه...
نه اتفاقا برای ویار وحالت تهوع عالیه اگه ریفلاکس نداشته باشی
به من گفت نخور ولی فک کنم خیلییییی کم اشکالی نداره
ن حتی برای تهوع دکتر به من میگفت استفاده کنم
نه
من دکترم واس تهوع گفت دَم کن بخور
رو چای بریز بخور
خیلی نباید زیادع روی کنی البته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.