زنجبیل تو بارداری ضرر داره؟

۶ پاسخ

زیاده روی کنی اره
من داخل چای گاهی میریزم میخورم

نه...

نه اتفاقا برای ویار وحالت تهوع عالیه اگه ریفلاکس نداشته باشی

به من گفت نخور ولی فک کنم خیلییییی کم اشکالی نداره

ن حتی برای تهوع دکتر به من میگفت استفاده کنم

نه
من دکترم واس تهوع گفت دَم کن بخور
رو چای بریز بخور
خیلی نباید زیادع روی کنی البته

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرها مامان پسرها روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری