خانوما زنجبیل ضرر داره یانه

۷ پاسخ

وای چرا اطلاعات اشتباه میدین استرس وارد میکنید
عزیزم اتفاقا میگن برای تهوع های بارداری چایی زنجبیل بخورید ک کنترل شه تهوعتون روزی یه بار باچایی دم کن بخور خیلیم خوبه اگر به اندازه و درست مصرف شه

ضرر نداره ولی زیاد نخور بچه بعدا دنیا بیاد گوش درد میگیره

منم میخورم برای تهوع خوبه دکتر منم گفت خوبه یه مقدار من تو غذاهامم میزنم

کلاس های بارداری گفتن روزی ۱ بار مقدار کم داخل چای اشکال نداره

هوا گرمه دیگ نخور بدنت دونه میزنه

دکتر بهم گفت دارچین زنجبیل ممنوعه نباید بخوری

تو چایی منظورته؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم👼😍 مامان دخترم👼😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری