وای چرا اطلاعات اشتباه میدین استرس وارد میکنید
عزیزم اتفاقا میگن برای تهوع های بارداری چایی زنجبیل بخورید ک کنترل شه تهوعتون روزی یه بار باچایی دم کن بخور خیلیم خوبه اگر به اندازه و درست مصرف شه
ضرر نداره ولی زیاد نخور بچه بعدا دنیا بیاد گوش درد میگیره
منم میخورم برای تهوع خوبه دکتر منم گفت خوبه یه مقدار من تو غذاهامم میزنم
کلاس های بارداری گفتن روزی ۱ بار مقدار کم داخل چای اشکال نداره
هوا گرمه دیگ نخور بدنت دونه میزنه
دکتر بهم گفت دارچین زنجبیل ممنوعه نباید بخوری
تو چایی منظورته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.