۵ پاسخ

منم خیلی عصبیم داغونم بخدا

خوابش میاد

ارغوان چون نزدیک خواب شبش میشه این مدلی میشه

شاید نزدیک تایم خوابش که میشه حساس میشه پسر منم همینطوره از ی تایمی ب بعد هی نق میزنه خوابش میا

آریا هم همینطوره یک هفته🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط