۱۲ پاسخ

من beem آلمان دارم چندماهی هست دارم عالیه نیمه صنعتیه

فقط مباشی بقیشون قهوه خوبی نمیده

بستگی داره چه مقدار میخواین هزینه کنید. نوا ۱۴۱ خیلی عالیه فقط اصلش باید باشه فیک زیاد داره. میباشی خیلی خوبه. من خودمم تمام اتومات فیلیپس دارم که خیلی راضیم چون مصرف قهومون زیاده برای همین یکبار هزینه کردیم چیز خوب خریدیم.

مباشی

مباشی دارم راضیم

برا من ایکس ویژن

nova.

جیپاس،نوا(فیک زیاد داره فقط)

نوا . مباشی . دلونگی

من داونتی دارم عالیع

مامانم برام نوا خریده دیگه نمیدونم

تکنو دارم‌خیلی‌خوبه

سوال های مرتبط