مامانا شربت اشتهاآور خوب معرفی میکنید

۷ پاسخ

من سانستول زینک پلاس میدم اشتهاش خوبه

من لیکو زینک میدم

این برای پسر من عالی بود. چون من سانستول زینک پلاس ، لیکوزینک دادم هیچ کدوم اثر نداشتن ولی این عالی بود

تصویر

سیپروهپتادین دکتر واسه دختر من داد

سلام کسی انجا قرص زد بارداری استفاده مکنه من ۱۲ روز پیش رابطه محافظت نشده داشتم قرص ال دی مخورم تو ۱۰ روز ۱۶ قرص و یه اورژانسی تنسی خوردم الان دو روزهه قژع کردم پریود شم اما نشدم خیلی مترسممم بنظرتون چند روز طول مکشع ممکن برا قرص ها باشع

من امروز راسیپ دادم برای اولین بار خوب بود. هم غذا‌شو خورد هم اینکه برای اولین بار ظهر گرفت خوابید

من که راسیپ و زینک و پدیا بست اپتایت و گین اپ به بچه ام دادم هیچ کدومشون خوب نبودن

سوال های مرتبط