چیزی نیس ابسه کرده ی سوزن خیلییی تیز رو بگیر رو گاز داغ بشه خیلییی اروم از قسمتی ک سفیدک زده ابسه رو سوراخ کن و چرکشو تخلیه کن بعدم دهنشو شست و شو بده.خوب میشه نیاز ب دکترم نداره.ی اموکسی سلینم بهش بده
حتما ببر دکتر و پیگیر شو که دندونای دیگه اش رو خراب نکنه
یکم ارد دوتاقنداب اول دوتاقنداروباپشت قاشق پودرکن بریزتوارد بعدیکم ابم بریزهی ورزبده تامثله خمیرنونوایی بشه بادست بهش شکل بده بزارهمونجاکه عفونت داره تمام عفونتشومیکشه قشنگ بزارروش یه نیم ساعتی بمونه .....
یکم خمیرقنددرست کن بزارروهموقسمت یه ۱ساعتی نیم ساعتی بزارباشه چندبارتکرارکن یهوخودش سربازمیکنه خالی میشه راحت میشه سوزن نزن بدترعفونت میکنه
اوف واسه منم اینجوری شده
آبسه کرده ببرش دکتر باسوزن تخلیه میکنه و چرک خشک کن میده
ابسه کرده فکر کنم ببرشدوباره دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.