دولتی بری معمولا معاینه میکنن و ضربان قلب بچه رو چک میکنن اگه مشکلی نباشه تا۴۱هفته بستری نمیکنن .من زایمان اولم ۴۰هفته سه روز بود بستریم نکردن رفتم درمانگاه بیمارستان پیش متخصص گفتم میخوام زایمان کنم نامه بستری بهم بدین اونم داد و همون روز بستری شدم زایمان کردم با آمپول فشار
درد نداری نرو اذیت میشی برو زیر دوش آب گرم اسکات بزن رابطه بدون جلوگیری و پله بالا پایین برو
بستری میکنن
من دو هفته زودتر پسر بزرگم بدنیا اومد دفع پروتئین داشتم حجم کیسه آب دوبرابر بود خود دکتر کیسه آب را ترکوند ، از دکترت نامه بگیر برو بیمارستان عزیزم
من۴۰هفته و۲روز رفتم دکترم گفت۲سانتی.گفت برو بستری شو
آره گلم تاریخت باشه آره بستری میکنن
آناناس بخور سریع باز میشه دهانه رحم
چرا آمپول فشار میزنن
تاریخ ان تی منم سه شنبه زده من دکترم برای دوشنبه نامه داد برم بیمارستان ثامن بستری بشم به امیدخدا 🥰
ن بابا باید جیغ بزنی براشون تا بستری کننن انقد مسخره میکنن آدم رو اذیت میکنن فقط
چرا اگ وقتش باشه میکنن
منم درد نداشتم رفتم دکتر معاینه گفت مایع دور جنین داره پیر میشه باید زایمان کنی نامه داد رفتم بیمارستان معاین و ضربان قلب انجام دادم بعد بستری شدم
نه عزیزم فک نکنم کدوم بیمارستان میخای بری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.