مینویسه سونو داپلر
اگه مشکل خونرسانی نباشه مشکلی نیست
پسر منم دو هفته دور شکمش عقبه
استرس الکی نگیر چیزی نیست تغذیتو درست کن خوب میشه
عزیزم اندام خودت چطوره بستگی ب بدن خودت داره هیکلی هستی یا لاغر و ریزه. اینو دکتر ب من گفت. استرس به خودت نده
باید بری دکتر، دکتر ب من آرژنین گفت بخورم
وا🫤عين سونو اندازه هاي جنين منه دكترم گفت خوبه نگران نباش گلم همه چيش خوب و نرماله
عزیزم منم همینه صدک ۱ تازه
هیچی نیست فقط بچه ریزه الکی ب خودت استرس نده
منم تو هفته ۳۰رفتم سونو گفت دور شکمش لاغرها چون استخدام خیلیییی کم شده بود از اون روز بزورم شده همه چی میخورم مولتی ویتامینو حتما میخورم
خیلی کمه شما سلفری دادی؟
یا امنیوسنتز؟
غربالگری؟
لیدی میل بخور کباب بخور هنوز وقت زیاده برای وزن گیری نگران نباش به تغذیه ات برس روی ده تا دونه بادام بخور
دکترت نظرش چی بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.