چرا رشدش انقد کمه اخه خدایا 😭😭کسی مثه من بوده دیوونه شدم دیگه

تصویر
۱۷ پاسخ

سنگک بخوربامرغ

منم ۲۶ این ماه سونو دارم ایشالله بهتر شده باشه برا جفتمون

۱ هفته چیزی نیس عزیزم من ۳۰ هفته و ۶ روز رفتم ۱۳۰۰ بود دو هفته عقب بود

میوه هم اصلا نمیخورم اگه هم بخورم یه دونه میخورم چون ورم معده دارم حالم بدمیشه

من 32هفته رفتم 2400بود 36هفته رفتم 3800بود وفقط غذای من شده برنج ومرغ همین دوتا رومیخورم بستنی هم میخورم

۳۰ هفته و ۶ روز ۱۶۴۰ بودی؟؟؟؟

عزیزم
میوه سیب
سینه مرغ
پاچه
ناشتا انجیر خیس خورده
اینارو هرکی میبینتم توصیه میکنه

کباب
حلیم
هر روز شیر و خرما

منم دیروز رفتم وزن ۱۵۰۰ و خورده آیی بود
فردا نوبت دکتر دارم 🥺ببینم چی میگه مال من دور شکمش دو هفته عقبه

خیلی خوبه که
من ۳۰ هفته و ۵ روز رفتم ۱۴۰۰ بود برای نی نی شما عالیه وزنش

مشکل منم همینه 😑

رشدش طبیعیه😐😐

کاملا رشد طبیعی و نرمالی داره عزیزم

صدکت ۱۳ عه ینی از هر ۱۰۰ تا بچه ۱۳ تاشون این وزنن خیلی بد نیست به خوردو خوراکت بیشتر برس غذا میخوری استراحت کن چیزایی که میخوری برسه به بچه یکمشم ژنتیکه اگه خودت یا همسرت ریزنقش هستید برای اونم هست احتمالا ۲۷۰۰ اینا به دنیا بیاد نگران نباش

عزیزم به دکترت نشون بده حتما بیین دکترت چی میگه نگران نباش از این ب بعد بچه بیشتر وزن میگیره

لیدی میل نگف بخور؟

عزیزم من کمتر از تو بودم تو صدکت ۱۳ هس واسه من ۷ بود.خودمو بستم به پاچه،تخم مرغ،جوجه کباب،حلیم،کوبیده،بستنی،ژله و دلستر و لیدی میل وزنش اومد بالا از ۳هفته عقب بودن شد ۱هفته عقب

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری