سلام مامانا برای سونگرافی انتی باید کی برم خوبه

۶ پاسخ

برای سونوی انتی از ۱۱هفته و ۳روز تا ۱۳خفته و ۶روز بیشتر فرصت نداری

برووو دیگ داره دیر میشه فردا حتما برم

داره دیر میشه فردا صبح برو حتما چون ممکنه سن سونو با چیزی که خودت حساب کردی فرق داشته باشه و اونجوری به مشکل میخوری برای آزمایش غربالگری

زودتر برو تا۱۳هفته و۵روز فرصت داری ازمایشم داری

بهترین تایمش ۱۲هفته۲/۳روز

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری