دوستان دکتر بینی میشه معرفی کنید🥲🥲🥲🥲

۸ پاسخ

دکتر هادی سرمست
از ۱۸ سال تا ۶۰ سالو عمل میکنه

شاهین شمس تهران

عزیزم پگاه فروغی چقد گفت
من شنبه میخام بزم پیشه دکتر نبی پور ۱۰تا از دوستام پیشش عمل کردن راضین

بهروز جلالی
هم اراک مطب داره هم تهران
من هم خودم هم داداشم هم خواهرم هم خواهرزادم هم دخترعموم پیشش عمل کردیم
واقعا راضی ام ازش😁

اردشیر حسن زاده هم کارش عالیه

من امید ابراهیمی البته ده سال پیش
خالم و خواهرهمسرمم پیشش رفتن
خالم یکسال قبل من
خواهر همسرم دوسال پش

من خودم پیش یوسف یعقوبلو عمل کردم

منم دنبالش بودم تهران 😃😃😃😃
ولی میخوام مشهد برم چون مامانم هست میتونه پسرمو نگه داره 🫠🫠🫠

سوال های مرتبط