منمممممم😭🥺
خوش بحالت من ۳۰ هفته رو ببینم یکم دلم روشن میشه
خیلی واقن انگار ماه هشت خیلی داره دیر میگذره🥲
بقیه ماها اینجوری نبود خیلی زود تموم میشد من اصن این هشت ماه ک گذشت رو نفهمیدم ولی ماه هشت خیلی بدههههه
واقعا روزا نمیگذره اصلا . من به جز نینی دلم رو شکم خوابیدن میخوادددددد
منم دلم پسرمو میخواد .ازاول بارداری خیلی سختی کشیدم حس عذاب وجدان گرفتم بچم همش تواسترس و سختی بود اصلا یه روز استراحت خوب نداشتم
اخ براي منمممم🥴
من یکساله تو ماه هشت موندم😑هنوز دو روز دیگه ازش مونده
چرا جدی نمیگذره من دارم دیونه میشم
حالا من اخر ماه زایمانمه ناراحتم که بارداریم داره تموم میشه تکوناش دیگ نمیتونم تو شکمم حس کنم😢😢
خیلی دیر میگزرع انگار 10 سال باردارم
منم منم
خیلیییییییی دیر میگذره لامصب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.