۱۰ پاسخ

دختر من جا به جاش ميكنه ولي فقط دستشو ميخوره و يه چيزايي تو هوا ميگيرن

بستگی داره بچه رو نباید مقایسه کرد. دختر من از ۲ ماه و نیم عروسکایی که آویزون بود رو میگرفت از ۳ ماهگی جغجغه رو میبره سمت دهنش و میخوره.

۴ ماه و خرده ای

ولی فقط لای دستاش میگیره
نمیتونه باهاش بازی کنه

الان جغجغه های سبکشو میدم دستش میگیره در حد چند دقیقه
پستونکش رو هم میگیره

دخترمن از سه ماه ونیم دستشو دراز میکرد ک بگیره زیاد تعادل نداشت الان ک رفته ۴ ماه وسه روزه اس از دوروز پیش پستونکش رو خودش در میاره نگاهش میکنه دوباره میذاره دهنش هرچی ببری سمتش با هردوتا دستش میاد میگیره

دختر منم همونجوری ک مامان آدرینا گفته میتونه جا ب جا کنه فقط و بیشتر اوقات دستشو میخوره

من ی هفتس میگیره

بستگی داره
شاهلن از ۵ ماهگی تقریبا کامل تونست بگیره باهاش بازی کنه

موقع شیر خوردن فقط دستمو میگیره تازگیا

سوال های مرتبط