والا پسره من ببینه من میخورم میشیمه پا به پام میخوره😕😂مجبورم سریع جم کنم
نگران نباش هیچی نمیشه
یه بار مشکلی نداره نزارعادت کنه دیگه غذانمیخوره فقط خوراکی میخاد
یه دونه یا یه بسته؟
یه بسته پفک کامل یا یدونه؟😐
پ ن پ
نه بابا یدونه اصلا از گلوش پایین رفته الان
اشکال نداره دختر منم میخوره
یدونه یا یه بسته؟پسر من هرزگاهی چند تا دونه میخوره
یه دونه که نه عزیزم
منم خونه خودمون اصلا نمیگیریم
ولی یهو خونه مامانم یا تفریح که میریم دست بقیه ببینه یکی دوتا میخوره
دیگه وقتی ببینه نمیشه جلوشو گرفت
ضرر ک داره
ولی خب بچندیگ باید همه چیو امتحانکنن دیگ😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.