۵ پاسخ

انگار، منم همینطورم.

منم از دکترم پرسیدم گفتن طبیعی

عزیزم لگن داره جا باز میکنه، از عوارض سه ماه اخر همینه😁
درد واژن...

منم این دردو دارم

نمیدونم طبیعیه یا نه.
ولی منم هستم

سوال های مرتبط