خسته نباشی
ی نظر دوستانه دارم برات خیلی شلوغ آشپزخونت چیزایی ک مورد استفادت نیست و کم کن بنظرم شیک تر میشه
اینم بعدش 💪💪
هوووف قلبم دردگرفت😂😂😂من نمیزارم هیچ وقت انقدر بشه سعی میکنم روبه روجمع کنم
ولی بعدش خیلی خوب بود خسته نباشی عزیزم
خسته نباشی عزیزم .....درک میکنم با بچه کوچیک واقعا سخته ....
ولی ...ولی....
..خواهرانه بگم آشپزخونه به قشنگی حیف نیس تاااااااااا اون حد شلوغه ......من باشم هیچی جلو دید نمیزارم در حد یه گلدون اونم واسه زیبایی
عزیزم اونایی که علامت زدم همشون شلوغ کردن برداری قشنگتر میشه .....امتحان کن
منم ب این حد نمیذارم برسه ،بعدم صفحه کانتر باید خلوط باشه شلوغ رومخم میره همه چیو جمع کردم 😁
خسته نباشی چجوری دلت این همه بهم ریختگی وتحمل میکنه
این دیوار پوشا پشت گاز هم هست ؟ نمیسوزه ؟
خدا قوت عالی شد
خیلی هم عالی خسته نباشی🙂🌹
میشه از رابزات عکس بدی
خداقوت
منم میزارم کثیف میشه بعد جمع میکنم 😂
با نظر مامان رادمان هم موافقم
اگه خلوتش کنی خیلییی قشنگ میشه
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان 😂
خسته نباشی
ولی ببخشید من این همه شلوغی رو مخمه
البته هر جور راحتین
معجزه زن
چقدر شلوغش کردی
ببخشید کابینتارو با چی تمیز میکنی من هرکاری میکنم رد میندازه
خسته نباشی گلم
من امروز کلا بیخیال خونه شدم یکمشو جمع کردم منتظرم پسرم بخوابه جمع کنم بقیشو فردا هم جارو و طی بزنم
به به چ آشپزخونه خوشگلی
عزیزم ی سوال بین کابینتی هات از این دیوار پوشاییه ک پشتش چسبیه؟
خسته نباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.