۷ پاسخ

عزیزم ببین من چند روز پیش توی مطب دکترم بودم
یکی از مریضاش میگفت من پنج روز تاخیر داشتم بیبی چک زدم منفی بوده
دوباره گذشته پریود نشدم و تاخیرم شده ده روز باز تست زدم مثبت شد و الان دوهفته دیگه زایمانمه
پس گلم ناامید نشو امیدت به خدا باشه

ببین هاله نمیفته
برای من دیر میفتاد

مثل من💔😭

سیکلت چند روزس عزیزم

یکی دیگه بزن

اگ. عقب انداختی دوباره امتحانش. کن

ایشالا خدا. دامنتو سبز کنع

سوال های مرتبط

مامان 🌙🐣 ♥️ مامان 🌙🐣 ♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری