از درد استخون دنبالچه دیگه نمیتونم بشینم
دوس دارم گریه کنم
شدیددددد درد داره

۵ پاسخ

درمورد دنبالچه تاپیک‌گذاشتم برو بخون به دردت میخوره

عزیزم سعی کن زیاد نشینی چون بهش فشار میاد
ازین بالش های گردا بزار زیرت

منم همینطورم وقتی خیلی سر پا باشم یا خیلی کار انجام بدم دیگه میگیره نمیتونم راه برم

وای منم اینجوریم

منم🤦🏻‍♀️😢

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری