کسی هست بچش رفلاکس داشته باشه و دارو نده؟

۵ پاسخ

من بردم دکتر گفت اگه تا ۶ بار هم جهشی بالا آورد اشکال ندارد دارو نداد

اره من بودم ولی بچه غذا نمیخوره دیگه اذیت میکنه

اره من
خودم یکم رعایت میکنم
و بعد شیردهی یه سری نکات رو رعایت میکنم

آره من نمیدم ولی داره روز به روز بد تر میشه

بعضی. ها اره . من نمیتونم بچم زار میزنه از درد

سوال های مرتبط