کسی بوده بچش رفلاکس داشته باشهاصلا دارو نده؟

۶ پاسخ

من يكي دو هفته فاموتيدين دادم ديدم فايده نداره ديگه هيچي ندادم ، فقط شيرخشك اي ار مي خوره . الان خيلي بهتره خداروشكر

عزیزم من دو روز کیدیزول دادم بازم بالا آورد دیگه هیچی نمیدم کم کم شیر میدم

بله من دارو دادم و شیر خشک ای ار بدتر شد رفلاکسش
دیگه الان توی ۴ماهه ولی ۳ماهه که هیچی نمیدم به مرور یکم بهتر میشه اکثرا تا ۶ماهگی دارن

من چندماه دادمش دیدم فایده نداره ندادم یه فوق تخصص بردم شیرخشکشو عوض کرد بعد چندماه دیدم باز بیقراره بردم دکتر گفت رفلاکسش هنو خوبه خوب نشده یه شربت کیدیزول داد دارم میدم بهش

من بچم رفلاکسیه اصلان دارو نمیدم خودش به مرور خوب میشه

من. فاموتیدین داد دکتر. دادم باز بالا می‌رود نزدیک به ماه هنوز بود قطعش کردم دیگه هیچی ندادم الان گاهی خوبه گاهی بالا میاره

سوال های مرتبط