۶ پاسخ

بچه منم رفلاکس داره خیلی اذیته وزن هم خوب نمیگیره ولی دکتر کلی دارو بهش داد فایده نداشت

منم نمیدم 1ماهش بود دکتر داد چند روز استفاده کردم الان 1ماه نمیدم

من دارو ندادم خداروشکر بهتر شده

من رفلاکس پنهان داره دارو نمیدم رعایت کردم بهتر شده

من دارو نمیدم چون بدتر پیکنه
عوضش حتما عاروق میگی رم
بعد شیر رو شونم ۲۰دقیقه نگه میدارم
جاشم شیبداره

من عزیزم هچ داروی نمیدم
چون این داروها معده برا معده بچه قوی ان گناهه
اسید معده بچه اربین میبره دکتری بمن گفت
من شیرخشک کمکی برا رفلاکسش میدم مخصوص ترووایت ارای شبرخودمم میدم ولی درکل چربه شیرم

اگ شیرت میدی لبنیات قطع کن سردیجات کم

سوال های مرتبط