خانما اگ ي مايبيبي ب بچت نسازع علائمش چيه

۲ پاسخ

میسوزه قرمز میشه پاش

دائم تنش میسوزه و ملتهب و قرمز

سوال های مرتبط

مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی