مامانا تو این هوا پتو میندازین رو بچها یان

۱۱ پاسخ

من پتو میندازم روش نق نق میکنه
وقتی از روش بر میدارم آروم میشه

نه اصلا اذیت میشه چند بار امتحان کردم پتو روشه وول میخوره اذیته گرمشه بیدار میشه دیگه منم نمیندازم تا دم صبح که یکم سرده بعد میندازم روش

فک کنم باید ببینی کودوم شهرید اختلاف دما متفاوته هر جا ،بستگی داره چطوری بچه رو عادت داده باشید ،دختره من زمستونم با یه لا بود ماهم گرماایم خونه همیشه خنکه

مگه خیلی گرم شده؟ما هنوز شوفاژ هامون روشنه هوا هر روز بارونی و خنکه همیشه موقع خواب پتو میندازم

نه دیگه ولی شبا چرا سرده یکم بعضی روزا

ما والا اینجا هر روز بارون هستش بخاری مون هنوز روشنه من روز ها هم پتو میندازم

نه گرمش میشه بدش میاد

روزا پتو نخی شبا پتو ضخیم

مگه میشه زمستون سردبودخونه تابستون هم که کولر روشن هست بازم خونه سردهست نمیشه که ننداخت

لباس یه زور تنشه
شبا یه پتو نازک

شبا بله میندازم اما روزا پتو دور پیج میندازم روش

سوال های مرتبط

مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی