هر ثانیه دسشوییم میگیره چیکار کنم؟ توالت فرنگی ام ندارم خسته شدم

۹ پاسخ

واییی منم اینجوری فک میکردم فقط من اینجوریم

همدردیم🫠

چرا سردی کردی!

من از اول از فرنگی استفاده میکنم نمیتونم تو دسشویی بشینم کمرم اذیت میشه فرنگی خیلی راحته

من روز زایمانم خریدم فقط 😐

منم همینطورم .
چه میشه کرد.
حتما صندلی توالت فرنگی .بستگی به فضات از تاشو ویا ثابت تهیه کن .
تو ماه بالاتر خیلی اذیت میشی

صندلیشو بگیر هفته های بالاتر سخت تر میشه

توالت فرنگی بخر اینجوری داغون میشی ک

وای منم پریروز اینجوری شدم میرفتم دستشویی میومدم بیرون باز حس دستشویی داشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری