من ۱۱هفته بودم دندونم شدید درد میکرد رفتم دندون پزشک گف باید دکترت رضایت نامه بده دکترمم گف باید ۱۳هفته شه گفتم نمیتونم تحمل کنم بدجور درد میکنه رضایت نامه رو نوشت بردم کشیدن دندونمو
من سه ماهه دوم بارداریم بخاطر عفونت شدید هم دندون عقل کشیدم و هم کناریشو عصب کشی کردم با بی حسی ولی دیگه گرافی دندون نگرفتم، دکتر من میگفت بی حسی باعث میشه ضربان قلب بچه بره بالا ولی چون توی سه ماهه دوم هنوز الگوی ضربان قلب بچه نوسان داره و ثابت نیست یعنی خودشم خیلی بالا و پایین میشه معمولا مشکل ایجاد نمیکنه
دقیقا یادم نیست .سه ماه دوم م بودم
من ماه ۶ دو تا دندون عصب کشی کردم ،بی حسی هم زد ،فقط عکس نگرفتم
من تو بارداری دندون درد شدید داشتم دکتر گفتن سه ماه دوم برم و برام انجام دادن من بیمارستان شهرام رفتم که تخصصی برای خانمای باردار انجام میدادن
دکتر من گفته بود موقتی پرش میکنیم یا میشه بکشی ولی عکس گرفتن نه برای جنین ضرر داره
من دندون عقلم رو کشیدم ۷ماهه باردار بودم رفتم عکس گرفتم شیلد مخصوص بارداری استفاده کردم و اینکه دکتر بی حسی بهم زد سفنی خدا خیرش بده همیشه تعریف میکنم یجوری دندونم رو کشید و بی حسی زد اصلا هیچ دردی نفهمیدم حتی درد سوزن بی حسی
تا جایی که مجبور به اینکار نباشن از بی حسی استفاده نمیکنن مگر اینکه چاره ای نباشه
من عقل کشیدم. یکمم بی خسی زد. گفت با اینکه ضرر داره ولی هب کار باید انجام بشه. خب راست میگه. زن باردار گناهدکه نکرده
من عصب کشی کردم
بی حسی برا جنین خطری نداره،گرافی برا جنین خطر داره. کار اورژانسی دندونپزشکی هم بهتره در سه ماه دوم بدون گرفتن گرافی انجام بشه.
من دکترم اجازه کشیدنم بهم داد آزبست دندون درد بودم ولی خودم ترسیدم صبر کردم دوروزه بعد زایمان دندون عقل بود جراحیش کردم
من بدون بی حسی برام پر کرد فقط موقع عکس گرفتن باید شیلد مخصوص بارداری بزاره روشکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.