اره منم دکترم گفت تا ۳۶ هفته انوکسا بزن بعد قطع بشه هپارین جایگزین بشه
من هم میزنم ازاول هفت ماه شروع کرد دکتر برام
ارع منم میزنم یکی روز یکی شب
برا من انوکساپارین هست گفت بعد۳۶هفته هپارین مینویسه
بله من دارم روزی دوتا استفاده میکنم
از ۳۶ به بعد هپارین تجويز میشه برای کسایی که انوکسا استفاده میکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.