سلام مامانا درد شدید دنده در هفته 26طبیعیه

۱۲ پاسخ

من هنوز دارم

اره اتفاقا منم سر بارداری قبلیام داشتم،طبیعیه،

منم دارم والا سمت راست یه وقتایی شدید میشه یه وقتایی بهتر میشه

منم اون هفته ها خیلی شدید داشتم
الان که بچه رفته پایینتر خیلی خیلی بهتر شدم

آره منم داشتم، شبا موقع خواب خیلی اذیتم میکرد. الان کمتر شده.

منم دارم خیلی بده همش دلم میخاس لم بدم یا درازبکشم

من رفتم دکتر گفت طبیعیه، من درد شدید دنده دارم

امروز اتفاقا از بهداشت پرسیدم
گفتن طبیعیه🙃🙃

وای منم از همون موقع ها گرفتم الان ک استراحت مطلق شدم بدتررر شدم دارن میترکن ازدرد

نه فکنم زوده واسه درد دنده

منم دارم نمیدونم طبیعی با نه بدجور گرفته

نه، والا

سوال های مرتبط