۸ پاسخ

عزیزم بیسکویت مادر هیچ خاصیتی نداره ندی بهتره

عزیزم کی بهت گفته از بیکسوییت مادر شروع گنی تغذیه تکمیلی رو ، الان اینترنت هست دوره هست بهداشت هست دکتر هست چرا در حق بچت اینکارو میکنی؟ مواد نگهدارنده داره شکر داره باعث التهاب میشه تو دل و رودش

بيسکوئيت ضرر داره برای بچه به این کوچیکی
بذار ۵ ماه و نیم بشه بعد غذا بده
من دخترم و پیش فوق تخصص بردم از تجربه ی خودم نمیگم
اول با هویج و گلابی و سیب پخته شروع کن با شیر رقیق کن بهش بده
بعدم فرنی و حریره ی بادوم
بعد هم سوپ
سه تا چیز براشون ممنوعه، یکی قند یکی نمک یکی هم شیر گاو محلی
دکتر دخترم میگه اصلا غذاهاش و شیرین نکن، چه نبات چه خرما چه شکر فعلا هیچی
چون باعث بد غذایی بچه ها میشه مزاجش به شیرینی بره دیگه غذاهای خوب و اصلیش و نمیخوره و خدایی نکرده شیرینی زیاد باعث دیابت میشه
بیسکوئیت مادر اصلا چیز خوبی نیست برای شروع

چیه بیسکویت مادر آخه

زوده هنوز که

بیسکوییت زوده
میتونید از پوره سیب درختی یا فرنی رقیق شروع کنید

عزیزم هنوز ۴ ماه و نیمشه زوده برای کمکی

بیسکویت مادر زوده فرنی آرد برنج بده

سوال های مرتبط