هروقت نق بزنه شیرش میدم
الان شده تقریبا ۴ساعت یه بار
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
بعد واکسن اصا دخترم شير خوردنش بد شد موقعي کع خوابش بياد و يا تو ماشين باشيم قشنگ ميخوره از بيس دقيقه بيشتر ولي در طول روز يه زور پنج دقيقه ده دقيقه بخوره اونم دو ساعت سه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.