۴ پاسخ

هروقت نق بزنه شیرش میدم

الان شده تقریبا ۴ساعت یه بار

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

بعد واکسن اصا دخترم شير خوردنش بد شد موقعي کع خوابش بياد و يا تو ماشين باشيم قشنگ ميخوره از بيس دقيقه بيشتر ولي در طول روز يه زور پنج دقيقه ده دقيقه بخوره اونم دو ساعت سه ساعت

سوال های مرتبط