۴ پاسخ

وای اره واسه من انگار چند سانتش اینطوری شده

برای من اینجوری نیس کلا خطش محو شده

برا منم همینطوری شده
دکترم خیلی بد بخیه زده
میگه سزارین بعدیت اون اضافه هارو برمیدارن اونموقع قشنگ میشه😵‍💫

عزیزم برا من اینشکلی نبود

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی