مامانا جای بخیه هام گوشت اضافه آورده چیکار کنم

۳ پاسخ

اگر خیلی بزرگ نیست برو جراح عمومی بعضیا تو معطب هم عمل میکنن شاید با بی حسی موضعی بشه برداشت

سزارین بعدی بگو برات برداره

پماد ترمیم کننده .رژودرم یا اونی که خود دکترا برا بهیه تجویز میکنن بگیر بزن انشالله که خوب میشه

سوال های مرتبط