۱۱ پاسخ

کسی که کارش نیست شاید متوجه نشه
ولی من کاملا متوجه مصنوعی بودن پاهاش
مصنوعی بودن کیک و استند عدد ۱ شدم

کیکش یکم غیر طبیعی

فقط پاهاش بنظرم مصنوعیه

مامان دیار این عکسارو خودت ساختی ؟؟

میشه معرفی کنی ماام سفارش بدیم

چقد میگیره عکسی؟

میشه پیجش بدی خیلی طبیعه

اره کاملا طبیعیه

آره خوب شده طبیعی هست

خودت گفتی اتایه انلاینه منم شک کردم اولش گفتم چه شیکه اتلیه ایی ک رفتی

اینم خود عکس

تصویر

سوال های مرتبط