من 25,روز زایمان کردم سزرین شیر ندارم چیکار کنم

تصویر
۸ پاسخ

ای جانم چقدر دخترت نازنین و زیبا است. باید با جو دوسر، شیر و آجیل برای خودت صبحونه درست کنی. ماهی کبابی بخور. شیربرنج و قطره شیر افزا. نوشیدنی مالت بدون الکل و قند هم خیلی موثره.
ولی اگر دیدی شیر نمیاد دیگه خودتو عذاب نده. شیر خشک بده بهش.

افکت‌ واجب‌ بود حالا☹️😒

رازیانه دم کن بخور واسه منو اون زیاد کرد

با فیلتر عکس گرفتی؟

شير خشك بده خب كنار شيرت

چه عروسکیه ماشاللللله😍😍😍

چیزایی بخور که شیرت زیاد بشه

قرص شیرافزا میخوری؟!

سوال های مرتبط